Thursday, September 23, 2010

pengguna TEKSI : HATI-HATI....!!!

salam satu malaysia....!! ^_^

lama x update blog... saja ja rini bukak2 tenet.. baca utusan on9 sat.. mekasih utusan krn menceriakan ati ku... (cewahhhhh.... hahah.. poyo cket)

straight to the point... (malas plak nk mengarang pagi2 neh huhuhu)

~teksi oh teksi~

ak baca satu tajuk neh..

Disamun, dibogel pemandu teksi

Perghhhh.... apa nak jadi neh... nasib bek dia x rogol sekali.. huhu.. walaupun benda ni jadi kat warga asing.. tapi depa still manusia.. kita patut layan semua orang sama rata.. x patut ada yg dok wat perangai macam ni.. agak2 la.. depa tu kerja penat lelah 2 tahun.. nak bawak balik hasil ke kampung halaman depa... dgn duit dgn brg kemas ak rasa mau 20 000 gak depa kopak.. huhu.. dah la dah samun.. depa tinggal plak bogel kat ladang kelapa sawit tengah2 malam.. takdak perikemanusiaan ka....???


kalo ni pemandu teksi... ari2 naek teksi...!! hahah :P


agak2 la weh... makin hari makin menjadi-jadi kes yang melibatkan pemandu teksi.. dah la kita percaya depa leh bawak kita ke tempat yg dituju dgn selamat.. tapi depa "ngap" kita kat tengah jalan plak huhuhu...


gambar yg macam kat ats ni la kita xnk jadi dalam masyarakat @ dalam negara kita neh.. huhu.. harap2 masalah ni one day dapat kita bendung.. huhu.. nak ka kalau saudara-mara kita yang jadi mangsa...?? apa perasaan kita kalau benda macam tu jadi kat kita..?? huhu..

selain itu.. aku jugak nak cakap syabas kat PDRM...!! sebab dengan tindakan pantas depa... suspek dah berjaya dikesan dan ditangkap bersama bukti (passport mangsa n duit kemboja)
so... hopefully tindakan sewajarnya patut diambil ke atas manusia yang x berapa nak manusia neh...

aku harap benda ni bukan setakat x jadi kat family dan orang2 yg rapat dengan aku.. tapi takkan jadi kat sapa2 lagi dah lepas ni.. huhu.. T_T

abangcomot ♥ babycomey

abangcomot ♥ babycomey