Wednesday, November 3, 2010

agak2 r nk kelentong pun~~


selamat pagi, selamat bercuti (bg yg ngah stdy week), selamat mati (bg yg ngah dok exam), selamat hari deepavali (bg kaum india~~ btol kan?) dan segala jenis selamat yg ada.. hehe...

setelah sekian lama x hapdate blog ak neh... akhirnya ak tergerak gak utk hapdate... ini adalah gara2 influence member aku si mirul yg gila b#b* dok blogging sampai satu hari 5 entry dia wat... dia ingat dapat duit kot post entry banyak2..???? hahaha.... ^_^

walaubagaimanapun.... (pergh... bangga cikgu bm ak kalo baca blog ak neh haha) entry kali ni bukan tentang mirul dan kegilaannya.. tetapi... tentang dunia dan kegilaan dunia sekarang dalam menipu utk dapat duit orang dgn senang atau lagi senang kalo kita panggil istilah "easy money".. utk lebih paham.. tgk gambaq neh...

(promosi pun salah eja)

aku baru ja dapat sms ni sat2.. tu yg semangat nk tulis blog tu hehehe... macam siut ja kan...?? hujung2 sem ni... tgh semua dok kopak ni la hang mai nak offer aku macam2.... rm30,000 tu baiiii....!!! bukan cket... kalo btoi aku dapat enjin viva tu aku tukaq lancer pun boleh muahahaha [gelak jahat] ^_^

tapi dah tao dah.. sapa nak bagi duit free... aku x pernah join apa2 competition power root pun... suka suki ja dia offer aku macam2... hahah... senang la idop macam 2.. heh...

ni sms sambungan td tu...

dr_POWER ROOT SDN BHD
NO SIRI_F2E57C
SILA_CALL OFFICE:
017-8935194
MOH.ASLAN

hahah... agak kebabian di situ... apa kejadahnya "OFFICE" no personal...?? awat POWER ROOT dah bankrap ka...?? POWER ROOT cket punya kaya n establish kot... no pejabat bersepah dia boleh ada.. heh... x beragak btoi mgkuk tgkat di atas neh nak pekena orang.. saja ja guna nama power root.. sian power root... (aku bekap power root.. mana tao bos dia baca... bagi aku product power root ka.. sijil simpanan premium ka... hahahah)
p/s: aku bukan tao pun pa itu sijil simpanan premium muahahaha... :P

(sapa xmao duit kan?)

dah2... balik kepada tajuk asal... saja ja aku nak tunjuk bukti aku dapat sms tu... jom kita lawan tengok... sapa dapat offer lagi banyak...??? ada bran....???? hahahaha....

weh k la... dah macam pa ja aku ngarut... dah la ak dh study week neh... (tp x start study pun lagi wuwuwu)... k kawan2... chow sin chi... adios amigos... sayonara... nantikan hapdate dariku... (rasanya awal sem depan la plak kot memandangkan aku memang malas gila update hahah)
bye2...!!! ^_^

salam....

p/s: mirul... kalo hg baca entry ni.. bila mao karok...?? pi jerit2 cket kat situ dh puas bru balik study... wuwu T_T

5 budak budak tak puas hati!:

Amirul Enrique said...

oit...
ak bru nk komen sal entry neyh..
ang dh ajak ak p karok.. hahaha..
pulus xdak wei..
lagi pn ak xdpt msg rm30000 mcm ni.. hahaha...

Fadzrul Hisyam said...

Haha... aku pernah dpt dari Petronas RM50k, Celcom RM30K.

Aku n member aku pernah call mamat 'celcom' tuh n rekod perbualan. Kiteorg buat report police. Heheh...

Mau tipu pun, jgn kasik la kantoi time marah smpai tesasul bahase indon tuh...hahaha!!!

Kuszie Cream said...

mirul: hg xyh peli ak.. kalo dpt 30k tu ak blnja hg mkn sbln pun xpa...!! (tp gna duit hg la blnja 2 ak tlg byr ja hehe)

syam: 2 la psl.. ak pun agk indon gak.. kalo x mne nk dtg promosiH hahaha... x beragak btol.. heh...

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

hahahaha.
ada 1 ja solution kalau takmau dapat msesej camni.
TUKAR NOMBOR FON.
dulu sebelum baby tukar no, kerap sangattttt dapat.
pas da tukar ni.
takde dah.
heeeee :D

tp nnt lama2 mesti ada balik.
grrrrrrrrrr~~

kilatmerah imchigo said...

kucai..1st of all..selamat deepavali..
2nd..apehal letak meow mengawan weyh..aku nk komen pun pikir 2 kali..
anyway..raya jgn lebeyh2..kta study week nih

abangcomot ♥ babycomey

abangcomot ♥ babycomey
Daisypath Anniversary tickers